Monday 23 September 2013

Sadis! Penempatan Bawah Tanah Di Bandar Paling Mewah 'Las Vegas'



Ironinya adalah sukar untuk melupakan. Terdapat beberapa bandar-bandar di mana menunjukkan kekayaan dan begitu malu untuk paparan pada umum, tetapi tersembunyi di bawah permukaan Las Vegas, dunia lain. Sebaliknya dengan lampu yang terang hiruk-pikuk jalur yang terkenal berada di atas, manakala orang ditindas mendiami parit yang berada di bawah, lampu suluh mula berkelip di wajah mereka.

Gelap dan suram, lebih 200 terowong berjalan di bawah Sin City berkenaan, tetapi mereka adalah rumah kepada komuniti bawah tanah, berselerak di dalam, yang beratus-ratus di diami individu. Tempat-tempat kediaman orang-orang ini telah dibuat oleh mereka sendiri yang lengkap dengan katil double dan kawasan dapur.

Orang-orang terowong Las Vegas lagi memaparkan kebijaksanaan yang luar biasa dalam membuat kaitan dengan apa yang mereka telah dapat dan apa yang mereka boleh cari - dengan perabot resourcefully fesyen , peti rak dan bertimbun dengan harta benda.

Steven dan Kathryn walaupun mandinya hanya kadang-kadang, menawarkan lawatan ke rumahnya. Steven Dommermuth - yang berpindah ke dalam terowong selepas dia kehilangan kerja hotel kerana masalah heroin - menjelaskan : "Kami menggunakan imaginasi kami, banyak katil kami datang dari luar kompleks apartmen ia terutamanya barangan buangan yang kami ambil. "Sampah bagi orang kaya adalah emas bagi kami".

O'Brian telah meneroka terowong selama lebih lima tahun dan menulis buku mengenai orang-orang yang tinggal di sana, Di bawah The Neon , yang diterbitkan pada tahun 2007. Beliau telah bekerja untuk mendapatkan mereka ditempatkan yang sesuai, baru-baru ini menubuhkan Shine A Light asas untuk menawarkan pelbagai bentuk bantuan , dan panduan pekerja sosial untuk menawarkan perkhidmatan kepada rakyat seperti kesihatan dan kaunseling dadah.




O'Brian

No comments :

Post a Comment