Thursday 10 October 2013

Video Parodi Paling Murahan Di Alam Semesta

Anda pasti sudah sedia maklum akan video-video ‘terbitan’ pelakon, Sharifah Sakinah di yang kerap mencetuskan kontroversi murahan di laman Keek, bukan?
Antara yang cukup popular pastinya video ‘spender dan bra merah’nya itu.
Akibatnya, ramai yang mengambil peluang untuk merakamkan video parodi berunsur sinikal bagi menyindir pelakon itu.
Tetapi, dalam banyak-banyak video parodi yang kami temui, rasanya yang inilah paling hebat di alam semesta dan mampu membuatkan sesiapa yang menontonnya ‘muntah hijau’.
Tiada maklumat mengenai si pondan yang membuat parodi ini, namun gayanya memang berganda-ganda melampau daripada Sharifah Sakinah.
Berikut merupakan kata-katanya:
“Hai semua, Fifiyana here. To all my haters, sesiapa yang tak suka saya dalam video tu, pergi mampus. And hari ini saya nak cakap saya tak pakai coli, tak pakai apa-apa, cuma pakai seluar dalam merah je pasal hari ini i rasa kinky sekali! So sesiapa yang tak suka saya kat dalam Facebook ke apa, pergi la mampus, pergi la mati. Go to hell to all of you. Dan saya nak cakap hari ini saya nak buat publisiti murah, publisiti yang paling murah sekali. Pasal saya tak pakai coli..papa jahat.. Go to hell to all my haters!”
Fuh, memang berpeluh jika menonton aksi gediknya itu. Bukan berpeluh suka, tapi berpeluh geli ya.
Kami pun tak mahu komen banyak-banyak, cuma kesimpulannya, inilah video parodi paling murahan di abad ini!
          

No comments :

Post a Comment